piątek, 14 czerwiec 2013 08:19

Meble uliczne czyli reklama zewnętrzna

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 głos)
IBM wspólnie z Ogilvy & Mather francuską firmą zajmująca się kreatywnym doradztwem stworzyli inicjatywę 'people for smarter cities' wymyślili niebanalną interaktywną reklamę, ławkę, zadaszenie i rampę. Niespotykane jest to, że wszystkie te meble uliczne powstały na bazie bilbordu. Tak więc powstała reklama zewnętrzna pożyteczna dla mieszkańców, pożyteczna w ich codziennym życiu. Zagięta od góry reklama tworzy schronienie przed deszczem i słońcem, zagięta od dołu reklama tworzy ławkę, a położona na schodach tworzy podjazd np. dla rowerów czy wózków.
W każdej z tych reklam użyto prostych grafik w odważnych kolorach do zaprezentowania jej funkcji, z tekstem zachęcającym użytkowników i przechodniów do interakcji.
Billboardy zostały po raz pierwszy w Londynie i Paryżu, a IBM zamierza wdrożyć projekty w innych miastach na całym świecie.
To nie pierwszy tego rodzaju projekt IMB, który już wcześniej zamontował uchwyty na sygnalizacjach świetlnych pomagające utrzymać rower rowerzystom.
Myślę jednak, poza chęcią uczynienia życia w mieście lepszym IMB znalazł świetny sposób na oddziaływanie na klienta, gdyż wedle najnowszych badań dotychczasowe techniki tracą na swojej skuteczności. Musze się jednak zgodzić, bilbordy w postaci mebli miejskich to bardzo dobry pomysł i rozwiązanie.

Czytany 2443 razy

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.