niedziela, 21 czerwiec 2015 19:21

Warunki Gwarancji PMO

Napisał

PMO udziela rocznej gwarancji na wszystkie swoje produkty pod warunkiem przestrzegania zasad pielęgnacji i konserwacji drewna i elementów stalowych.

 

  1. Gwarancją objęte są produkty:
    • Nienoszące śladów strugania, zmian konstrukcyjnych,
    • Z zachowaną prawidłową wentylacją konstrukcji,
    • Składowane i magazynowane zgodnie z wymogami, to jest pod krytymi i wietrzonymi zadaszeniami np.: garaż, wiata. Deski w sztaplach z przekładkami odpowiednio związane i obciążone,
    • Prawidłowo eksploatowane i konserwowane,
  2. Gwarancją nie są objęte:
    • Wszelkie naturalne wady drewna, niewynikające z wadliwego montażu, jak pęknięcia, zwichrowania, paczenie się drewna, sęki, pęcherze żywiczne
    • Wady lub uszkodzenia, z powodu, których została obniżona cena,
    • Wady, które po zamontowaniu są niewidoczne i nie mają wpływu na wartość użytkową,
    • Zarysowania powłok malarskich po dokonanym odbiorze produktów,
    • Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, magazynowania lub przechowywania przez Kupującego,
    • Uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego montażu wykonywanego przez Kupującego,
    • Przebarwienia i uszkodzenia powstałe w wyniku pęcznienia drewna,
    • Przemarzania, wyroszenia i skutki tych zjawisk związane z niewłaściwą pielęgnacją drewna, niezależne od sprzedającego spowodowane warunkami klimatycznymi,
    • Naturalne zmiany barwy drewna, spowodowane działaniem promieni słonecznych,
    • Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia wyrobu (lub jego części) spowodowanego użytkowaniem wyrobu zgodnie z jego przeznaczeniem np. takiego jak uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie normalnej eksploatacji, w szczególności rys, odprysków, wytarcia powłok malarskich itp.
    • Uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwej eksploatacji lub konserwacji produktów (użycie do mycia niewłaściwych środków lub użycie do czyszczenia ostrych narzędzi),
    • Uszkodzenia powstałe wskutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych takich jak np. pożar, porywisty wiatr, dewastacja, powódź itp.,
    • Uszkodzenia powstałe z przyczyn niezwiązanych ze zwykłym użytkowaniem produktów, zgodnym z ich przeznaczeniem,
    • Z innych przyczyn zawinionych przez użytkownika,

Na życzenie klienta istnieje możliwość przedłużenia gwarancji i zamówienia usługi serwisowej.

Czytany 2771 razy Ostatnio zmieniany niedziela, 21 czerwiec 2015 19:30