Składanie zamówienia na małą architektuę w kilku krokach:
-
krok I : na podstawie oferty prezentowanej w tym serwisie internetowym wybieracie Państwo interesujące Was produkty
-
krok II : nawiązujecie kontakt z naszym handlowcem ( telefon, fax, e-mail, zwykła poczta ), nasz przedstawiciel ustala szczegóły - ceny, warianty, zmiany w produktach, sposób pakowania i transportu oraz warunki finansowe
-
krok III : na podstawie powyższych ustaleń przysyłacie nam Państwo zamówienie
-
krok IV : w odpowiedzi na Wasze zamówienie przygotowujemy Fakturę ProForma na podstawie której wpłacacie Państwo zaliczkę w wysokości 30% wartości brutto zamówienia
-
krok V : z chwilą wpłynięcia zaliczki na nasze konto ( lub wpłacenia jej gotówką ) rozpoczyna się okres realizacji zamówienia
-
krok VI :koniec realizacji zamówienia następuje z chwilą przekazania towaru klientowi, wystawienia Faktury Vat i dokonania końcowego rozliczenia. Towar jest wydawany lub rozładowywany tylko po uprzednim potwierdzeniu dokonania wpłaty końcowej
Powyższe wskazówki charakteryzują tylko najczęściej realizowane zamówienia. Jeśli sytuacja tego wymaga jesteśmy w stanie zastosować inne warianty realizacji zamówień.
O szczegóły prosimy pytać naszych handlowców.